NovaSoft Yazılım Destek

Hızlı çözümler üretmek için varız.

Uzak Masaüstü Bağlantı Desteği

service-image

Uzak Masaüstü Bağlantısı

Uzak Masaüstü Bağlantısı NovaSoft Teknik Destek Ekibi, bilgisayarınıza bağlanarak bulunduğunuz ekran üzerindeki ihtiyaçlarınızı görüp, uzaktan müdahalelerde bulunabilirler. NovaSoft Lisansına sahip müşterilerimiz, programı satın aldıktan sonraki 1 yıl boyunca hafta içi mesai saatleri içerisinde uzak masaüstü bağlantı desteğini talep edebilirler. Lisans tarihinden 1 yıl sonra uzak masaüstü bağlantı desteğine ihtiyaç duyan müşterilerimiz Destek Hizmeti Paketimiz ile sunmuş olduğumuz hizmetlerin devamını sağlayabilirsiniz.

NovaSoft kullanıcılarına destek vermenin en kolay ve ekonomik yolu bilgisayarlara uzaktan erişebilme ve işlem gerçekleştirebilmektir. Bu doğrultuda NovaSoft yazılım ekibi kendi geliştirdiği ve %100 güvenli iletişim protokollerini kullanarak destek vermektedir. Müşteri bilgisayarına kurulum ile yüklenmiş
TeamViever 11 veya Alpemix Uzaktan Destek Programları ile sağlanmaktadır.

Uzaktan yardım modülünden Destek istenmedigi sürece kullanıcı bilgisayarına NovaSoft Destek ekibi tarafından kesinlikle bağlantı kurulamaz, dosya alış verişinde bulunulamaz.

service-image

Uzaktan Yardım Programları

Teamviewer
 

Alpemix
 

Telefon ile Destek Hizmeti

service-image

Telefon ile Destek Hizmeti

NovaSoft Lisansına sahibi müşterilerimiz, programı satın aldıktan sonraki 1 yıl boyunca hafta içi mesai saatleri içerisinde teknik ekibimizden ücretsiz olarak telefon destek hizmeti alabilirler. Lisans tarihinden 1 yıl sonra telefon desteğine ihtiyaç duyan müşterilerimiz Destek Hizmeti Paketimiz ile sunmuş olduğumuz hizmetlerin devamını sağlayabilirler.

Genel Destek Hattı
Serhat DEMİRTAŞ
0543 312 66 82
serhat@novasoft.com.tr
Marmara Bölgesi Pazarlama Satış
Yetkili K. Zeki AKGÜN
0535 225 53 53
zeki@novasoft.com.tr

Online Yazılım Güncelleme – Canlı Destek Hattı

service-image

Online Yazılım Güncelleme

NovaSoft ürünleri internet bağlantısı üzerinden güncel versiyonları ile upgrade olmaktadır. Lisansına sahibi müşterilerimiz, programı satın aldıktan sonraki 1 yıl boyunca, program üzerinde geliştirilmiş olan uygulamaları ücretsiz olarak güncelleyebilir. Lisans tarihinden 1 yıl sonra güncel versiyona geçmek isteyen müşterilerimiz Destek Hizmeti Paketimiz ile yazılımlarını en son versiyona yükseltebilir.

service-image

Canlı Destek Hattı

Canlı Destek Hattı Novasoft.com.tr sitesi altında yer alan Canlı Destek hattı ile hafta içi 10:00 – 18:00 saatleri arasında, program ve hizmetlerimiz konusunda uzmanlaşmış müşteri destek ekibimize talep şikayet ve önerilerinizi iletebilir danışmak istediğiniz konular hakkında ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Yazılım Destek
Yetkili Kemal GÜLOL
0312 435 60 86
kemal@novasoft.com.tr
Genel Destek Hattı
Serhat DEMİRTAŞ
0543 312 66 82
serhat@novasoft.com.tr

Yazılım Yardım Dökümanları ve Eğitim Videoları

service-image

Yazılım Yardım Dökümanları ve Eğitim Videoları

NovaSoft serisindeki tüm programlarda ayrıntılı Yardım dökümanları yer almaktadır. Yardım dökümanlarında hangi işlemin hangi adımlarla yapıldığı ve programın temel işleyişi ile ilgili güncel bilgilere ulaşabilirsiniz. Yardım dökümanlarını destekleyecek eğitim videoları ilerde ürünlerin kullanılmasına yönelik daha detaylı bilgilere ulaşılabilinir.

Desteklenen Cihazlar

RVG, RSV ve Panaromik çekimler için ideal çözüm

NovaSoft Yazılımları tarafından desteklenen digital RVG, RSV ve Panoromik Cihaz Markaları.
Diğer cihazlar için lütfen NovaSoft ile irtibat kurunuz.

Not: Digital Cihaz tedarikçilerin NovaSoft Dental Hasta Takip Otomasyon yazılım entegrasyonu için
üretici firmalardan SDK (Software Developer Kit) ve/veya ActiveX Twain Compatiable alması yeterlidir.
NovaSoft yazılımları Delphi yazılım geliştirme IDE si kullanılarak oluşturulmaktadır.
Entegrasyon kodları Delphi, Visual Basic, C, C++, C#, J# olabilir.NDI Anlaşması üretici firma ile NovaSoft arasında yapılmaktadır.
Ürün entegrasyonlarında NovaSoft tarafından herhangi bir ücret talep edilmemektedir.
Dikkat: Tüm Logolar üreticilerin tescillenmiş markalarıdır.

Extra Ek Destek ve Hizmetlerimiz

 Yerinde Destek

Yerinde destek hizmetimiz aylık yada yıllık olarak novasoft yazılım ürünleri kapsamında bakım anlaşması kapsamındaki müşterilerimiz için geçerlidir, bu hizmetten müşterilerimiz sözleşme kapsamında detaylar çerçevesince sürekli faydalanabilirler.

Servis Hizmeti

NovaSoft ürünleri yükleme, upgrade, fatura dizaynı vb işlemler için yerinde servis hizmeti sunulmaktadır,kullanılan ek modül ve ek hizmetler hariç sadece servis ücreti ödeyerek yerinde servis hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

 Eğitim Hizmeti

NovaSoft ürünleri kullanımı konusunda tüm kurum personelinize yerinde eğitim hizmeti verilebilmektedir, eğitim hizmetleri NovaSoft ve SQL sertifikalı programlar konusunda teknik uzmanlarımız tarafından verilmektedir. İş verimliliğiniz arttırabilmeniz personelinizin programı verimli kullanabilmesinden geçer…

 Danışmanlık Hizmeti ve Özel Yazılım Geliştirme

NovaSoft Yazılım Ürünleri konusunda firmanıza en uygun platformu geliştirme, iş verimliliğini arttırma, ihtiyaçlar doğrultusunda yazılımı en verimli şekilde kullanabilmeniz konusunda çözümler içerir ve gerekirse entegre özel yazılımlar tarafımızca yazılarak entegre edilir…

NovaWeb Lite

Yeni başlayanlar için hasta takip programı kullanmak bir lüks olmaktan öteye geçti. Hasta kayıtlarınızı, randevu ve genel tedavi işlemlerinizi takip edebilir ve Sms gönderimi ile faturalarınızı kesebilirsiniz.